اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

وزارت کشور برای هفتمین سال متوالی بسته خدماتی را برای دانش آموزان دبیرستانی ارائه می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، وزارت کشور اعلام کرد که برای هفتمین سال متوالی بسته «خدمات دانش‌آموزی دوره متوسطه» را با همکاری صندوق همبستگی اجتماعی به دانش‌آموزان دوره متوسطه برای سال تحصیلی 92-92 ارائه می‌کند.

این بسته شامل مجموعه ای از خدمات مانند خدمات صدور گواهی تحقیق کیفری موجود در درخواست وزارت کشور (MOI UAE) و خدمات باز کردن پرونده ترافیک موجود در وب سایت این وزارتخانه، علاوه بر اعطای مجوز است. کارت تخفیف و خدمات بانکی با افتتاح حساب در بانک اسلامی ابوظبی و کارگاه های آموزشی توسط «نفیس» برای توانمندسازی آنها در بازار کار ارائه می شود.

سرتیپ ناصر خادم الکعبی مدیرکل شادکامی وزارت کشور نیز به نوبه خود بر تمایل این وزارتخانه برای دستیابی به رهنمودهای دولتی از طریق طراحی و توسعه خدمات پیشگیرانه که ارزش متمایز و منحصر به فرد را به همه مشتریان ارائه می دهد و سازگار با استانداردهای دولت فدرال، راهنمای توسعه خدمات (2.0) و برنامه صفر کردن بوروکراسی که توسط دولت امارات متحده عربی راه اندازی شد، و همکاری مستمر و مثمر ثمر بین وزارت کشور و شرکای آن با راه اندازی این بسته برای هفتمین سال متوالی. می آید تا کیفیت زندگی را در جامعه امارات افزایش دهد.

الکعبی گفت: این بسته خدمات هوشمند را از طریق اپلیکیشن وزارت کشور بدون نیاز به مراجعه به مراکز ارائه خدمات برای دریافت آنها ارائه می دهد و از تلاش های انجام شده توسط همه همکاران و تیم های کاری مشترک که به توسعه و بهبود مستمر کمک کرده است قدردانی می کند.

صندوق همبستگی اجتماعی کارگران گفت: در وزارت کشور، سرهنگ احمد بوهارون الشمسی، مدیر عامل فزاه، گفت که این صندوق مشتاق مشارکت در همه طرح‌های ملی پیشگام است. و تلاش‌هایی که با هدف ارتقای کیفیت زندگی در جامعه اماراتی و بهبود خدمات کار و همبستگی انجام می‌شود و برای رسیدن به این هدف، ما برای هفتمین سال متوالی با وزارت کشور در بسته دبیرستان مشارکت می‌کنیم. ما عضویت Fazaa را ارائه می دهیم که به همه فارغ التحصیلان دانش آموزان دبیرستانی به منظور شروع یک زندگی علمی و حرفه ای جدید تخفیف اعطا می کند و شامل تخفیف برای بیش از (10000) برند در بیش از (26000) مکان در همه امارات کشور می شود. که به صورت کارت الکترونیکی از اپلیکیشن فضا صادر خواهد شد.

احمد عتیق الظهری، رئیس شبکه شعب بانک اسلامی ابوظبی، گفت: ما خرسندیم که به مناسبت موفقیت و سرآمدی دانش آموزان دبیرستان و خانواده های آنها و از طریق مشارکت در ابتکار برجسته، تبریک عرض می کنیم. که توسط وزارت کشور برای هفتمین سال متوالی راه اندازی شد، ما با تشویق همه دانش آموزان به ادامه مسیر توسعه پایدار و ایجاد آینده ای سرشار از تعالی و تعالی، تمایل خود را برای ارتقای چشم انداز رهبری خردمند و جهت گیری های آینده آن تایید می کنیم. خلاقیت، با ارائه بسته خدمات بانکی به دانش‌آموزان دبیرستانی و ارائه کلیه خدمات ضروری مربوط به افتتاح حساب بانکی و ارائه یک تجربه بانکی متمایز به آنها.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا